lørdag den 24. maj 2014

Sommerkjoler i jersey

Jeg elsker bare sommerkjoler!! og helst dem der lige smutter over hovedet og så afsted. Ungerne elsker dem også.. :-) Så derfor har jeg nu kreeret et par lette sommerkjoler i jersey til dem.

Storetrunten er stadig kræsen med tøjvalget og det er svært at gøre hende tilfreds. En dag sagde hun "jeg ønsker mig en kjole med dyr, feer, prinsesser, glimmer og masser af farver". Da jeg så så dette stof i Stof og Stil tænkte jeg at det da lige måtte være noget for Amalie.. Og jeg havde ret. Kjolen har stort set ikke været af siden hun fik den  :-)




Frederikke har fået en ensfarvet kjole. Egentlig mest fordi jeg for lang tid siden købte noget strygestof som jeg gerne ville afprøve. Hendes kjole blev derfor lysegrå jersey med rød/lyserød foer i overdelen. Stofferne finder du her og her. Nederst har jeg påsat en hjerte-firkløver i lyserød strygestof. Skabelonen til hjerte-firkløveren har jeg fundet hos LaRaLiL.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar