torsdag den 6. marts 2014

Tillykke Frederikke...

Vi holder fødselsdag i dag.. Frederikke bliver 2 år. Jeg kan slet ikke forstå hvor hurtigt det går. Tænk at det er to år siden vi måtte haste afsted til hospitalet, da hun langt om længe besluttede sig for at komme ud i verden.

Jeg sender stadig venlige tanker til den betjent, der lod os køre videre uden at se kørekort (vi kørte vist også lidt mistænkeligt). Hvis han havde være mere insisterende så var Frederikke blevet født på bagsædet af den gamle Carina..

Det har været nogle hårde år for mig mht. Frederikke. Da vi var til 20. ugers skanning fik vi af vide at hun havde Cystisk Adenomatoid Malformation (CCAM). Jeg vil skrive et indlæg om sygdommen en anden dag.

Men her er hun.. 2 år, glad og fræk som kun en lillesøster kan slippe afsted med.. :-) Stort tillykke min skat..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar