tirsdag den 19. november 2013

Buksedragt med sved på panden..

Så blev den færdig - langt om længe må jeg sige. Jeg har haft den største udfordring med denne Stof2000 "sy-på-en-aften-buksedragt". Jeg er jo ikke helt nybegynder med en symaskine, men denne dragt har nærmest drevet mig til vanvid. Jeg gav op på halvvejen og smed den ind bagerst i skabet hvor den fik lov at ligge et par mdr. Men den kom frem igen og blev syet færdig - resultatet er nogenlunde!! Stoffet har jeg fundet her. Jeg valgte at bruge bagsiden af stoffet som retside.

2 kommentarer:

  1. Jeg har også syet denne dragt - både til mig selv og for at være lidt mor-datter-kvalm også til min store datter.. Jeg ved godt det er lidt dårlig stil, men det er bare så fristende...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også overvejet at sy den til min store pige, men når hun skal på toilettet så skal det gå stærkt så tror ikke hun kan stå og fumle med en buksedragt.. Måske til sommer :-)

      Slet